Cibule a česnek

04.10.2018

Od šestého měsíce? U nás ano!

V receptech, které jsem začala Vašíkovi připravat na konci šestého měsíce se objevuje cibule.

Tahle skutečnost některé zaskočila a začaly jste mi psát, zda to není příliš brzy. Dokonce jste měly i obavy, že cibulku smažím dozlatova.

Tak jak to tedy je?

Přiznám se, že mě vůbec nenapadlo, že by cibule mohla způsobit tolik dotazů. Vždyť cibule je přeci zdravá 😉.

V mnoha receptech pro děti od šestého měsíce se objevuje, výživoví poradci ji nezakazují a v kupovaných příkrmech se také objevuje, mrkněte na zadní strany skleniček, ať víte, co těm prckům vlastně dáváte.

Když už jsme měli základní zeleninu vyzkoušenou a žádné reakce, ať už v bříšku nebo na kůži nebyly, zkusila jsem dusit zeleninu i s cibulkou.

Cibulku nesmažím. Ano, dám ji na olej, ale na velmi krátkou dobu a na mírném plameni, což způsobí, že cibulka zesklovatí. Vařím ji pak do měkka ve vodě nebo ve vývaru. Na cca 4 porce dám jednu kávovou lžičku nakrájené cibule.

Když měl prcek osm měsíců, zkusila jsem přidat česnek. Opět velmi malinko, v receptech uvádím 1/4 stroužku.

Vašík mi netrpí na prdiky ani bolení bříška, proto se toho nebojím.
Pokud tedy máte obavu, nedavejte do příkrmů tuto zeleninu a prostě připravte recept bez ní 😉👍.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky