Co mohu jíst v 6 měsících?

20.10.2018

Začali jste s přírkmy ve 4 nebo 4,5 měsících, máte vyzkoušené všechny možné zeleninové kaše, maso i první ovoce na páře a přemýšlíte co dál.

Může se vám zdát, že máte svázané ruce díky tomu co miminku můžete nabídnout a možná máte i pocit, že je toho více zakázaného než povoleného. Takové pocity jsem měla já, když jsem přemýšlela, co vlastně můžu připravit za příkrmy. Rozhlížela jsem se po internetu a v obchodě po hotových příkrmech a řekla si, že to nemůže být tak těžké.

Na tomto profilu jsem tak začala přidávat pro inspiraci příkrmy, které je možné dětem od šestého měsíce nabídnout. Může se stát, že jsem použila potravinu, kterou byste třeba vy sami miminku dali až později, tak to tak klidně udělejte. Je to jen na vás..Tohle je moje cesta, kterou se můžete inspirovat :-).

Recepty, které tu najdete jako první jsem vařila nejčastěji z těchto surovin:

Zelenina
pórek, mrkev, hrášek, batát, kukuřice, fenykl, řapíkatý celer, celer, petrželka, pastyňák, cuketa, červená řepa, dýně

Přílohy
Těstoviny, rýže, brambor, kuskus, červená čočka

Kaše
Ovesné vločky, rýžové vločky, kukuričná kaše, pohanková

Maso
Kuřecí, krůtí, telecí, hovězí maso

Ovoce
Banán, jablko, hruška, švestky, meruňky, broskve, jahody, borůvky 

Bylinky
Tymián, bazalka, bobkový list

Ostatní
Olivový, slunečnicový olej, máslo, žloutek, rostlinná mléka 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky