Nakupujeme

04.10.2018

Každá maminka dříve nebo později podlehne nákupu dětského vybavení a občas, možná i často, koupí něco, co je spíše "trendy" než "must have". 


Plnitelné kapsičky, které seženete v DM drogerii a v Rossmannovi jsou také fajn, hlavě pokud máte ovoce ze zahrádky. Stačí ovoce povařit, rozmixovat, naplnit jím kapsičku a je to.

Bryndáky jsou občas také potřeba, ale přiznám se, že ty skoro nepoužíváme. Myslela jsem si, že až bude Junior sedět sám v židličce, tak i na ně dojde, ale on je kolem krku prostě nesnese.



Taky jste si nakoupili na první příkrmy všechno možné a používáte sotva pár vychytávek? Nezoufejte, nejste v tom samy. Nebo jste si první nákup dobře promyslely?


Když jsem dávala tento příspěvěk na Instagram myslela jsem si, že většinu zboží jsem nakoupila zbytečně. Po pár měsích se ale ukázalo, že tomu tak není a jediné, co jsme opravdu nevyužili je tak jedna lahvička, ze které Junior neuměl pít a stejně jsem ji měla spíš pro případ, že by bylo potřeba vařit umělé mléko.

Ze začátku mi stačilo běžné nádobí, které jsem v kuchyni měla a dvě dětské lžičky.

S postupem času se mi ale osvědčily talířky a misky, které se dají zacvaknout na podložku, která přilne k pultu na jídelní židličce, hlavně ty od Twistshake.

Termoska na jídlo se u nás stala téměř nepostradatelnou při našich velmi častých výletech. Jídlo v ní vydrží ohřáté několik hodin a při toulkách Prahou nebo Mělníkem jsem vždy a všude připravena vytáhnout domácí teplé jídlo. 

Já vím, snad v každé restauraci vám ohřejí koupenou skleničku, ale Vašík mi je prostě nejí.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky